Karpaten Hotels

Istoric Karpaten Hotels

Karpaten Hotels a aparut din dorinta de a oferii servicii turistice, la un nivel calitativ superior celor existente pe piata la momentul respectiv.

Prima unitate membra a grupului Karpaten Hotels, este Pensiunea Casa Bazna. Pensiunea este situata in judetul Sibiu, in comuna cu aceeasi denumire, la 17 km nord-vest de orasul Medias. Pentru cei care doresc o evadare din aglomeratia oraselor, pensiunea este o destinatie ideala. Pe langa o oaza de liniste, in zona regasesc numeroase obiective de importanta istorica, din care mentionam: Biserica fortificata din Bazna, Biserica fortificata din Boian, Cetatea Mediasului.

Incepand cu anul 2010, grupului Karpaten Hotels i s-a alaturat Hotel Piemonte, clasificat la 4*. Situat in statiunea Predeal, oferind turistilor un grad inalt de confort si servicii de calitate, fac din Hotel Piemonte o destinatie ideala pentru o vacanta reusita sau pentru o intalnire de afaceri.

Valori Karpaten Hotels

Principala valoare a Karpaten Hotels este angajamentul pe care il luam fata de oaspetilor nostri: “Excelenta in serviciile oferite”. Prin excelenta intelegem depasirea asteptarilor oaspetilor, deoarece satisfactia clientului reprezinta cea mai buna promovare a serviciilor noastre. Pentru a fi tot timpul in pas cu cerintele clientilor si pentru a veni in intampinarea acestora,un aspect important il constituie obtinerea de feed-back din partea lor.

Karpaten Hotels incurajeaza performanta, dezvoltarea individuala si a lucrului in echipa, toate intrun mediu de lucru deschis si comunicativ, avand ca scop final satisfactia clientului. Punctul nostru forte consta in adaptarea si evolutia la o piata aflata tot timpul intrun proces de transformare.

Misiune Karpaten Hotels

Sa devenim lideri de piata in turismul incoming din Romania, prin investitii sustinute, prin instruirea permanenta a angajatilor Karpaten Hotels, prin excelenta, prin receptivitate si adaptarea la cerintele pietei.

Obiective Karpaten Hotels

Obiectivele Karpaten Hotels sunt:

  • imbunatatirea permanenta a calitatii serviciilor oferite;
  • cunoasterea si recunoasterea pe piata de catre publicul tinta;
  • dezvoltarea de servicii de turism complete, impreuna cu Karpaten Turism;
  • extinderea numarului de unitati;